Главная РегистрацияRSS
Приветствую Вас, Гость
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Страница 2 из 3«123»
Модератор форума: HELEN22 
Форум » МАСТЕР-КЛАССЫ » СЕМИНАР «A.B.C.D. model for writing learning outcomes» » Day 5 activities
Day 5 activities
M@ryДата: Вторник, 09.02.2016, 14:24 | Сообщение # 16
Группа: Пользователи
Сообщений: 8
Награды: 0
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Offline
Done!
Прикрепления: _5_.docx(14Kb)


Досумова Майра Мухамеджановна
 
maraldossДата: Вторник, 09.02.2016, 14:39 | Сообщение # 17
Группа: Пользователи
Сообщений: 8
Награды: 0
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Offline
Tasks 1 and 2.
Прикрепления: Day_5_lesson_pl.doc(26Kb)


Досумова Марал Мухамеджановна
 
ГалинаДата: Вторник, 09.02.2016, 15:11 | Сообщение # 18
Группа: Пользователи
Сообщений: 75
Награды: 2
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Offline
Given the exercise written in the present tense, pupils will rewrite thesentence in past tensewith no errors. 

Learningobjectives: by the end of the lesson the pupils will be able to activate
vocabulary on the topic “Travelling”, understand the meaning of the words, use
the vocabulary of the topic,demonstrate understanding by writing or develop a
draft about travelling.
Прикрепления: DAY_5-_..doc(27Kb)


Дашкеева Галина Степановна

Сообщение отредактировал Галина - Вторник, 09.02.2016, 17:38
 
missДата: Вторник, 09.02.2016, 15:35 | Сообщение # 19
Группа: Пользователи
Сообщений: 44
Награды: 0
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Offline
Done!
Прикрепления: Day_5.doc(25Kb)


Мисник Татьяна Владимировна
 
gulina1963Дата: Вторник, 09.02.2016, 16:56 | Сообщение # 20
Группа: Пользователи
Сообщений: 10
Награды: 0
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Offline
Done!
Task 1 and 2 in word document
Прикрепления:Day 5.docx(11 kb)


Гулина Людмила Владимировна
 
SvetlyachokДата: Вторник, 09.02.2016, 17:06 | Сообщение # 21
Группа: Пользователи
Сообщений: 78
Награды: 1
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Offline
Task 1 and 2 in attachment.
Прикрепления: 8423066.docx(76Kb)


Ефименко Светлана Владимировна
 
sauleshaДата: Вторник, 09.02.2016, 17:16 | Сообщение # 22
Группа: Пользователи
Сообщений: 15
Награды: 1
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Offline
Learning Objectives:   to develop abilities to practice newmaterial individually, in pair, group work and as a class  todevelop memory, logical thinking, problem solving abilities                       
 to developabilities to distinguish new things
to study new  grammar material demonstrative pronounsto develop  skills to use and  practice new vocabulary and grammar in  listening, speaking, reading and writing Introductory Personality-oriented, informative and communicative. Demonstrative, game method, Choral work, team work Technology CB (p.8) &  ‘’ Family and friends 2’’ ; CD; Our new things cards, worksheets, Smiles, computer, projector Hello, my friends! Hello everybody! Nice to meet you! Will you sit down! What is the day today? Who is absent today? Hello teacher! We are fine! Today is… They say who do not have. Children choose superfluous word. To make a good atmosphere To recognize pupils, to energize the class Teacher: Open class books p 8 ex. 3 Teach gives the task to read the text. Teacher helps with reading. Pupils listen to teacher very attentively. Then begin to read the text. To lead pupils in a new theme and new lexical material Pupils write down the new information To lead pupils in new grammar material  Teach gives the task to do it task. People writes and do it. Fastening the material Teach: give card A and B They translate one of the cards issued Fastening the material Homework Workbook p 8 ex 1,2                                                    Teacher put “smiles” around the class. Pupils must choose their moods: Misunderstanding,
understand but not all, everything is clear Pupils choose their moods Formation of self-respect self-detection and motivation for further learning
Прикрепления: lesson.docx(769Kb)


Сауле Алихановна Абдыканова
 
mamontenok2030Дата: Вторник, 09.02.2016, 17:26 | Сообщение # 23
Группа: Пользователи
Сообщений: 104
Награды: 2
Репутация: 2
Замечания: 0%
Статус: Offline
Uliana_8787, Шуман Ульяна Павловна,
Dear Uliana,
I've just checked your objectives. Very strong objectives so far. The only thing, could you provide me a rubric for debate and for dialogue?


Касенова Альбина Бакытбековна
 
JuliaKarabanДата: Вторник, 09.02.2016, 17:31 | Сообщение # 24
Группа: Пользователи
Сообщений: 62
Награды: 1
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Offline
Without the aid of the textbooks, students will be able to build negative sentences with 100% accuracy.

1. Organizing part (greeting, phonetic exercises)
2. Revision of the previous material:
1) a game with cards to remember the words (animals and toys)"What's this?"
2) a game "Make a caption for a picture" (structure: It is a chimp. or It is a big chimp)
3. Introduction of the new theme:
1) Read an exercise in the textbook. Look at the pictures, read the sentences. (It is a book. It is not a pen....)
2) Analyse and find the difference between sentences in a line.
3)Make up a rule together.
4) Students conclude the theme of the lesson
4. Practice:
1) Do an exercise in a workbook. (write the sentences according to the given example: It is not a frog. It is a fish.)
2) Do the second exercise in the workbook.(Write 6 phrases under the picture using 'not" It is not a star...)
3) Look at the cards, correct my sentences ( it's a dog in the picture, but I say "It's a cat.)/the example of the answer is on the board/
4) Work in pairs (the same card game)
5.  Evaluation.
1) a game: 2 teams, every student should write a negative sentence under a picture on the board.
2) self assessment of the teams
6. Feed back
7. Homework


Юлия Владимировна Карабан
 
s_irina_pДата: Вторник, 09.02.2016, 18:26 | Сообщение # 25
Группа: Пользователи
Сообщений: 6
Награды: 1
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Offline
Done. Everything is sent by email.

Савицкая Ирина Петровна
ЧУ "Костанайский инженерно-экономический университет им. М.Дулатова", г.Костанай, Казахстан
 
mamontenok2030Дата: Вторник, 09.02.2016, 18:55 | Сообщение # 26
Группа: Пользователи
Сообщений: 104
Награды: 2
Репутация: 2
Замечания: 0%
Статус: Offline
elenaVRU, Врублевская Елена Александровна 
Dear Yelena,
I 've just checked your work. I find your work very attractive for primary school teachers. BTW, I worked in primary school, and love young learners so much! However, I am still confused with your verbs:
Without the aid of notices, students will be able to recognize the grammar conception ofplurals and use them in writing correctly(with no mistakes).
Could you please clarify your verbs, perhaps use more clear verb? How can you know if they are able to recognize the plurals or no?


Касенова Альбина Бакытбековна
 
elenaVRUДата: Вторник, 09.02.2016, 19:26 | Сообщение # 27
Группа: Пользователи
Сообщений: 64
Награды: 0
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Offline
Without the aid of notices, students will be able to form plurals of noun and use them in writing correctly. (if it  is summurizing lesson)

Врублевская Елена Александровна
 
Uliana_8787Дата: Вторник, 09.02.2016, 19:27 | Сообщение # 28
Группа: Пользователи
Сообщений: 9
Награды: 0
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Offline
Dear Albina, 
Please find attached a document with the Discussion and Dialogue Rubrics. The copy is alo sent to your e-mail. 
Best regards, Ulyana Shuman
Прикрепления: Discussion_and_.docx(17Kb)


Шуман Ульяна Павловна
 
mamontenok2030Дата: Вторник, 09.02.2016, 19:43 | Сообщение # 29
Группа: Пользователи
Сообщений: 104
Награды: 2
Репутация: 2
Замечания: 0%
Статус: Offline
elenaVRU, Врублевская Елена Александровна
Without the aid of notices, students will be able to form plurals of noun and use them in writing correctly.
as for now, you fixed your B-behavior - quite good(!), but now I am confused with your C-condition. writing correctly.
Need more concised condition.

Добавлено (09.02.2016, 19:43)
---------------------------------------------
M@ry, Досумова Майра Мухамеджановна,
almost clear ABCD, however need more work with B.


Касенова Альбина Бакытбековна

Сообщение отредактировал mamontenok2030 - Вторник, 09.02.2016, 19:44
 
elenaVRUДата: Вторник, 09.02.2016, 19:49 | Сообщение # 30
Группа: Пользователи
Сообщений: 64
Награды: 0
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Offline
Without the aid of notices, students will be able to form plurals of noun and use them in writing with noorthographic and grammar mistakes.

Врублевская Елена Александровна

Сообщение отредактировал elenaVRU - Вторник, 09.02.2016, 19:52
 
Форум » МАСТЕР-КЛАССЫ » СЕМИНАР «A.B.C.D. model for writing learning outcomes» » Day 5 activities
Страница 2 из 3«123»
Поиск: